събота, 1 март 2014 г.

СПОРЕД ОТЕЦ СИЛВЕСТЪР ЯНАКИЕВ ДС ВКАРВАЛА ГЕЙОВЕ В ЦЪРКВАТА

28.02.2014 / 08:40
Чутовният сливенски отец Силвестър Янакиев е вече на политическа вълна: Разкри подмолния принос на ДС в омаскаряването на църквата. Тя вкарвала умишлено гейовете в нея. Ето интервюто му пред "Скандално нет" без редакторска намеса.

Преди по-малко от месец "духовният наставник" на Сливенската епархия Силвестър Янакиев скандализира обществото, като публично се обяви против гей*вете в Българската православна църква. Поводът бе серията от разкрития за греховете, извършени от баба Гуси и компания зад дуварите на Троянския манастир. Недоволни от светската му разкрепостеност, монасите от Рилската обител изпратиха писмо-жалба до дядо Неофит, в което призовават да бъде наказан.
В битката срещу хомосек*уалните отношения, забранена и в Стария, и в Новия завет, отец Силвестър се оказа сам. Въпреки това очаква братята му по расо да се осъзнаят, за да се сложи ред и благочестие в клира и църквите.

- Отец Янакиев, вие сте може би единственият свещеник, който се опълчи на гей извращенията в църквата и публично се обявихте против хомосек*уализма. Това ви доведе куп проблеми. Наложи се да пишете писма до Светия синод, да давате обяснения. Какво точно се случва в Българската православна църква?
- Тези скандали не са се появили изведнъж в пространството. Лошото е, че когато някой монах се провали, другите го покриват. Хомосек*уалистите не са толерантни хора. Те са злобни и мразещи. Всички, които не са като тях, те ги премачкват. В един екип, когато се съберат повечето педер*сти, почват да потискат другите. Когато се консолидират, тези хора създават общества, които са много вредни. Църквата е стожер на морала.

Там тези неща са недопустими. Всъщност този процес на гей опорочаването й започна в края на 80-те години на миналия век. Той е разработка на тайните служби за дискредитирането й.

- Моля?
- Да, смятам, че ДС умишлено вкара обратни В църквите, за Да падне авторитетът на институцията и хората да се отвратят. Бил съм свидетел на ситуации. На разни момчета, които никой не приемаше никъде, защото нямаха мъжко поведение, някой им подсказваше, че в митрополията ще бъдат добре, ще вършат работа, която не е много тежка срещу добри пари. А това бяха млади хора с лош морал, които после ставаха възрастни, но с лош морал. Зная за един гей, който са го лекували в психиатрично отделение. Едно време така е било. Посетили го някакви от полицията и му рекли, че повече не могат да го лекуват, в Семинарията щяло да му бъде по-добре. Сигурно има милион доказателства за създаването на хомо ядра в църквата. В момента такъв тип духовници се мъчат да се сдобият с лобита на митрополитски места, което е страшно. Хората постоянно ме питат на кого да вярват – на нас или на сбирщината от педерасти.
- Смятате ли да огласите повече факти за тях, имената им?
- Това е трудна задача. Имаме сведения, но те не са достатъчни, за да се проведе църковен съд. Ако този проблем беше от светски характер, нещата щяха да се решат далеч по-бързо. Ако благочестив християнин застане пред камера или напише собственоръчно показания за греха на монах, в качеството на свидетел, то тогава може да говорим за процес. Ако се намерят още няколко очевидци, които да дадат показания – също. В момента трябва да доокомплектоваме нещата, не да ги оповестяваме. Моментът ще дойде. Аз вярвам, че един ден тези хора ще бъдат махнати от клира.

- Имате ли някаква статистика колко са гейовете в църквата?
- Двама ооещемици от Сливен са тръгнали да се занимават с проблема на цялата църква. Тези, които трябва да го правят, не го правят. А нас вече ни обвиняват във всевъзможни грехове. Всеки един митрополит е признавал, че този или онзи монах е педераст. В един момент разговорите приключват с изречението: „Остави го, той

Двамата Григориевци от същия манастир не са. Има манастири, които са тотални свърталища на обратни. В Рилския манастир също има мъже с такова поведение. Чудя се защо стоят там?

- Ами отговорът трябва да дойде от църквата, не от журналистите…
- Това са монаси, които имат обет за въздържание, за безбрачие и безпаричие. Като говорим за това, стигаме до дълбоки води, защото всички сме виждали монаси с тежки мерцедеси. Излиза, че монашеските обети в днешно време не струват нищо, нямат тежест. Това е голяма мерзост. Интересно ми е, че в самото писмо на монасите от Рилската обител до синода срещу мен бе написано, че аз и брат ми в предаването на Мартин Карбовски сме, цитирам: „дефилирали по подрастни-ци“. Това ще ми кажете ли какво е? Дефилета – там ходят жените, манекенките. Този израз не се използва от мъже. Използва се от жени, които искат да уязвят други жени. Дори дизайнерите рядко използват думата „дефилирам“. Аз това съм го чул само от монаси педерасти – единият вече е покойник. Написаното в писмото ме навежда на мисълта, че сред идейниците е имало хомопредставител.

- Имате ли поддръжници в битката с хомосек*уалистите?
- Уви, нито един клирик или свещеник явно не е застанал зад нас. Намерихме свидетели, които са готови да разказват за престъпленията на хомосек*уалистите, но те публично не желаят изява. Ние с брат ми не сме най-достойните, които можем да оглавим една такава борба. Дано размислят и останалите, за да видят, че сме в една заблуда, от която трябва да излезем. Защо не ни подкрепят? От Господ ли ги е страх или от някакъв друг господар?! Защо не застанат до нас?! Доколкото зная, поведението ни е било разгледано на заседание на Светия синод. Доколкото разбрах, с брат ми ще бъдем наказани .

Не зная какво точно ще бъде наказанието ни.

- Ще бъдете наказани, защото се обявихте против гей*вете?
- Ще бъдем наказани, защото сме ходили в София, в предаването на Карбовски. Има един църковен канон, в който се казва, че свещеник без разрешение на владика не трябва да напуска енорията си. В същото време има свещеници, които са се приличали на френската Ривиера без знанието на владиците, примерно го казвам. Малко е нагло да искаме благословение за всяко пътуване до София.

- Ще ви обвинят в хомофобия. Знаете ли, че това е престъпление?
- Никого не мразя. Но в църквата място за такива хора, които правят оргии, няма. Сквернят храма господен. Това е тежък грях. За гей*вете всичко е казано в Светото писание.

Такива са били убивани с камъни на място. Ако някой е правил мръсотии с животното, то също е било убивано. В Новия завет се казва, че за тях спасение няма да има. Ще отидат в ада. Господ, който е против насилието, заръчва да си сложат по един камък на врата и да се удавят, особено ако са съблазнявали малки момчета.

- Къде ще бъде следващият манастирски скандал, подобен на този с баба Гуси?
- Най-вероятно в един манастир в Благоевградско. Ако разпитате ромите в Благоевград и околията, ще чуете интересни неща за свети люде. Там вилнее един мъж от манастира, който обича да раздава пари наляво и надясно, да вилнее по дискотеките.

- Каква е вашата версия за смъртта на варненския владика Кирил?
- Той бе много добър човек. Чух различни версии, но не смятам, че се е удавил. Никога в историята на Българската църква не се е случвало владика да бъде погребан за един ден. Не зная защо патриархът и тези около него не забавиха опелото. Много хора така и не успяха да му се поклонят. В това число и аз, защото бе погребан набързо като куче. Дядо Кирил беше доста колоритна личност. Бивш агент на Държавна сигурност. Вършил е много неща за България, ядосвал е няколко чужди външни министерства. Примерно гръцкото, като е участвал в разработките за „История славянобългарска“. Правил е разни неща с руснаците. Аз не вярвам, че той може да се удави на 2 метра дълбочина. Той сам си е ловял октоподите край Света гора – отличен гмуркач. Е, как такъв плувец ще се удави на 2 метра. Разбра се, че не е получил нито инфаркт, нито инсулт. Бил се схванал. Е, как да се схване на дълбочина малко над 2 метра посред лято, на място, където дори няма. подводно течение?! "Скандално нет"
Агенция "Седмица"