четвъртък, 14 март 2013 г.


ДО ПРЕЗИДЕНТА РОСЕН ПЛЕВНЕЛИЕВ ДО СЛУЖЕБЕН МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ МАРИН РАЙКОВ О Т В О Р Е Н О П И С М О Уважаеми господин Плевнелиев, Уважаеми господин Райков, Преди много месеци се обърнах лично към Вашата институция и към Вас като президент да помогнете на семейството ми ,което е в беда и се бори за всеки ден от живота си. Обърнах се и към Министерски съвет, в лицето на вече бившия министър председател Бойко Борисов. Разлика между двете молби за помощ има и тя е следната:От министър председателя Бойко Борисов не получих никакъв отговор на молбите .Нашата съдба и молби не го трогнаха.Той беше зает с футбол, тенис, пътуване със свитата си с вертолети, военни самолети, свита от бронирани коли, магистрали, рязане на лентички за откриване . От Вас получих формален отговор ,с който ми съобщавахте ,че президентството няма такъв фонд*Подпомагане*.И това не беше вярно, защото само няколко месеца по-късно пресата обяви, че Президента платил 2 000 лева сметка на някаква също нуждаеща се жена ! Тогава Вие ме отпратихте към *Социално подпомагане*, т.е . изпратихте ме в *девета глуха линия*!!! Стана ми много болно, защото разбрах че Вашите и на Бойко Борисов интереси са единствено партия ГЕРБ ! Г-н Президент, Аз и моите родители имаме достатъчно голям авторитет в обществото! Имам две завършени висши образования в СУ- българска филология и социална психология.Имам и медицинско образование.Имам и 34 години стаж в Хигиенно -епидемиологична инспекция-медицинска микробиология.Занимавам се и със свободна журналистика. Но...имам пенсия 146 лева.Аз не се моля на никого да получа *трохи* подхвърлени от Вашите държавни институции като за отбелязване е факта, че в една институция има поне 4-5 директора и поддиректори създадени от ГЕРБ.В социално подпомагане Сливен има 3-4 директори, две дузини шефове на отдели и 200 човека персонал.НА ДЪРЖАВНА ЯСЛА /ЗАПЛАТИ/ СТРАШНА НАПАСТ е СП-Сливен с Областен директор още от времето на комунизма ТОТКА КОСТОВА и ШЕФ ОТДЕЛ *ОБСЛУЖВАНЕ ИНВАЛИДИ* ПАНАЙОТОВА - също от времето на Тодор Живков! САМО ГАВРИ И ПОДИГРАВКИ! ВЪВ ВСИЧКИ ИНСТИТУЦИИ В ДЪРЖАВАТА ,ЧИЙТО ПРЕЗИДЕНТ СТЕ ВИЕ, Г-Н ПЛЕВНЕЛИЕВ. Пенсии таван 700 до 2 000 лева в България се *ДАВАТ* по *ЗАСЛУГИ* на всички комунистически номенкланури : партийни секретари на БКЛ и сие партии ,които уреждат *своите* хора - агенти, номенклатурни партийни кадри, бивши депутати,висши офицери, полковници и генерали, които освен таван на пенсиите до 2 000 лева , *лежат* и на екстри от 20 военни заплати начислени и *зорко охранявани* в интерес на личния състав на българската армия, която сега е редуцирана до 10-тина роти .Няма я многобройната социалистическа армия, но привилегиите стоят непоклатимо и за агентурната номенклатура, и за БКП номенклатурата! .ВСИЧКИ КОМУНИСТИЧЕСКИ НОМЕНКЛАТУРИ СА УСТРОЕНИ С МАКСИМАЛНИ ПЕНСИИ ПО ПРЕВИЛЕГИЯ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ ПРЕДИ И СЕГА!!! 23 ГОДИНИ ГАВРИ!!! Вие много добре знаете кои и от какъв произход са тези комунистически номенклатури вкл и работещите в световно известните институции или дипломатически мисии, председатели на профсъюзи и други. Всички без изключение са бивши или настоящи агенти на социалистическата мафия като държавата противозаконно ги осигурява с таваните 700 до 2 000 лв. и признава агентурното им настояще и минало!!! Може ли да ми отговорите г-н Президент може ли да имате две образования, 34 години непрекъснат стаж и да Ви определи държавата 146 лева пенсия.И да сте лишени от всякакви помощи ? Аз ще Ви отговоря: В мафиотска България всичко може!!! И то в момент, когато загубих единствения си син-10 годишен -от остра лимфобластна левкемия и родителите си от рак.Когато самотно живеещи със съпруга ми- с 2 инсулта ,диабет , психично заболяване -с 150 лева пенсия по възраст.Самата аз с тежка хипертония, остра сърдечна недостатъчност и обездвижване от една година с 146 лева Такова скандално поведение на управляващите към болните инвалиди и народа няма в никоя част на света.А Вие какво направихте като президент???Българите не се нуждаят от Вашите артистични усмивки .Нуждаят се от Вашата болка и искреност, от Вашата помощ към народа! Сега очаквам с * НЕТЪРПЕНИЕ* да получа 2-5 лева увеличение на пенсията ми от146 лева от 1.април 2013 г.Поредната гавра и подигравка! Тогава ще изляза от рамките на България и ще пиша до всички европейски и световни институции.Включително и в Страсбург. Не очаквам отговор !Не приемайте това отворено писмо написано от мен като молба. НЯМАМ ОСНОВАНИЕ ДА СЕ МОЛЯ !НАСТОЯВАМ ОТ ИМЕТО НА ВСИЧКИ ДОСТОЙНИ ХОРА ПРЕКАРВАЩИ ПОСЛЕДНИТЕ СИ ГОДИНИ В МИЗЕРИЯ И СРАМ ОТ БЕДНОСТТА ! ДЪРЖАВАТА И ВИЕ КАТО ПРЕЗИДЕНТ ТРЯБВА ДА НИ ВЪРНЕТЕ И ДАДЕТЕ ПО ДОСТОИНСТВО ТОВА ОТ КОЕТО СМЕ ЛИШЕНИ В БЪЛГАРИЯ .ВСИЧКИ ЧЕСТНИ ХОРА, ПЕНСИОНЕРИ ,ИНВАЛИДИ, РАБОТИЛИ ЦЯЛ ЖИВОТ ЗА БЪЛГАРИЯ и ПОСТРАДАЛИ НАЙ-МНОГО ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 23 ГОДИНИ ДЕМОКРАЦИЯ ! ХОРАТА БЕЗ ЧЕСТ И МОРАЛ, КОИТО СЪС СВОЕТО БЕЗСРАМИЕ И АЛЧНОСТ ОЩЕ ТЪРКАТ ДЕПУТАТСКИТЕ БАНКИ И СЕ НАТИСКАТ ЗА НОВИ ДЕПУТАТСКИ МАНДАТИ! АЗ НАСТОЯВАМ СПЕШНА ПОПРАВКА НА ТЕЗИ ЗАКОННО *НАЛОЖЕНИ* НЕСПРАВЕДЛИВОСТИ КОИТО ПРЕДИЗВИКАХА САМОЗАПАЛВАНИЯ УБИЙСТВА НА ДЕЦА И ЦЕЛИ СЕМЕЙСТВА САМОУБИЙСТВА ОТ МОСТОВЕ И ВИСОКИ ЕТАЖИ ОБЕСВАНИЯ. ПРИЕМЕТЕ ГО КАТО БОЛКА И СРАМ ЗА БЪЛГАРИЯ! Прилагам интервю което дадох преди време.!Отговор не очаквам. БЪЛГАРИЯ Е И МОЯ ДЪРЖАВА КОЯТО ОБИЧАМ! 14.03.2013г Сливен ДОРА АПОСТОЛОВА- РАЙКОВА E-mail: dora.dora.apostolova1000@gmail.com BLOGGER : Болка за България.Дора Апостолова -Райкова ЧРЕЗ МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ Г-Н МАРИН РАЙКОВ ДО СОЦИАЛЕН МИНИСТЪР ОТ НОВОТО СЛУЖЕБНО ПРАВИТЕЛСТВО ДО ПЕТЯ ДОГАНОВА ЗАМ.-ИЗПЪЛНИЕЛЕН ДИРЕКТОР НА АСП ДО Г-Н КОЛЮ МИЛЕВ КМЕТ НА ГРАД СЛИВЕН ДО ТОТКА КОСТОВА ДИРЕКТОР РЕГИОНАЛНА ДИРЕКЦИЯ СП СЛИВЕН Интервю във връзка с жалби №4250/09 от 11.03.2010 ;№4250/09 от 31.08.2012 и № 4250/09 от 10.02.2013 г „Шоу” ИНТЕРВЮ с Дора Райкова: В СЛИВЕН МАЧКАТ ИНВАЛИДИТЕ КАТО ТАХТАБИ Служителките от отдел „Обслужване на инвалиди” ни навикват и тряскат телефона, сякаш не сме граждани на тази държава, изплака в офиса на „Шоу” Дора Райкова Семейство Дора и Петко Райкови от Сливен са инвалиди и не могат да се движат. И не само защото живеят извън града, а защото физически им е невъзможно да го правят. Поради тази причина се налага да общуват с отдел „Обслужване на инвалиди” по телефона. Да общуват и то как… - Как точно ви обслужва отделът, който се издържа и от вашите данъци? - С впечатление съм, че телефонът в този отдел не е сложен за връзка с неподвижните инвалиди, а за частни разговори. Недай си Боже, неподвижен като мен, човек да им се обади и се започва такава арогантна олелия с обидни квалификации, че културата не ми позволява да ги цитирам. - По-конкретно? - На 1 февруари тази година звъних няколко пъти след 14 часа в отдела, но никой не ми отговори. И понеже бях твърде упорита най-после някой ми вдигна слушалката, но веднага я тръшна сърдито. Аз не се отказах и няколко пъти това отношение към мен се повтори – тряс слушалката и толкова. И когато най-после някой реши да ми обърне внимание бях засипана с дива ярост, арогантност и обиди, защото служителките имали толкова много работа, че нямат време да се занимават с хора като мен. Сякаш са назначени в отдела за нещо друго. Представяте ли си това го прави държавна служителка, която взема заплата за да работи с инвалидите. Въпреки обидата и болката от това арогантно отношение реших да си задам въпросите. Вместо очаквания отговор получих нова серия от обиди след което бях изпратена да вървя по дяволите. Вместо да послушам съвета и да отида по дяволите поисках служителката да ме свърже с началничката на отдела Панайотова, за да я попитам така ли работят с инвалидите, но пак ми тряснаха телефона. - Вие от какво страдате? - Ние сме едно семейство самотници, без роднини и без наследници. И ако можем да разчитаме на някого това е точно отдела „Обслужване на инвалиди”. Съпругът ми Петко е много зле – с няколко диагнози последната от която е тежък инсулт. Има диабет и тежко психическо заболяване. Аз съм обездвижена от една година в тазовата област, имам тежко сърдечно заболяване и тежка хронична хипертония. Свили сме се двамата в една виличка извън града и само чакаме да дойде онази с косата. Всеки Божи ден се борим за живота си, но въпреки това няма да позволим на тези бездушни служителки в отдела да се гаврят с нас. Имаме достойнство. И май че само то ни остана. Лишени сме от социални помощи, лишени сме от отопление и лекарства, защото тези от отдела смятат, че сме много богати. Наистина сме богати – аз съм с две висши образования, с 34 години стаж в местното ХЕЙ и…146 лева пенсия. Съпругът ми е с много тежък инсулт и още пет шест заболявания към него и има 176 лева пенсия. Това ни е богатството. Вече 4 година сме лишени от всякакъв вид помощи, както казват в отдела, поради законови разпоредби. Каквото и да поискаме ни се отказва, телефоните се затварят, сякаш ние сме извънземни. Ние не сме граждани на тази държава. Много хора получават индивидуални помощи – за такива като нас не се полагат. През миналата година общинския съвет и „Социални дейности” към общината ни помогнаха с по 150 лева, за която помощ шефката на „Обслужване на инвалиди” каза: Нека и те се размърдат най-после, няма само ние да даваме! Сякаш тази жена вади парите от джоба си и ги раздава. - Вие не разговаряхте ли с тази шефка, не й ли обяснихте за състоянието в което се намирате? - Ще кажа само това, тайно бях уведомена какво е законното ми право и за каква сума мога да кандидатствам и при какви условия. Но на мен тайните работи не ми харесват… Тези тайни уговорки са останали още от времето на Тодор Живков и аз не мога да ги приема. Между впрочем те и половината от хората са още от онова време, прилагат и същите методи. Приказката „Пременил се Илия, погледнал се – пак в тия” много им пасва на нашите социални служби. Как иначе да си обясня факта, че точно в отдела „Обслужване на инвалиди” с директор Тотка Костова се прикриват диагнози на инвалиди. Имам факти и съм написала писмо до президента Росен Плевнелиев с молба да назначи проверка и най-после да се изкарат кирливите ризи на тези хора, дето уж отговарят за инвалидите, а в същото време ги мачкат като тахтаби. Колкото по-рано си отидат от този свят инвалидите, толкова по-малко работа ще имат те. Ако президентът погледне сериозно на молбата ми и направи тази проверка, всички инвалиди в Сливен и от околните села ще му бъдат безкрайно благодарни. Защото не само към моето семейство отношението е такова. - С какво запълвате дните си? - Аз съм на компютъра, контактувам с целия свят. В последно време съм в постоянна връзка с членове от фондацията на Бил Клинтън и това ми дава сили да живея и да се боря за справедливост. Всеки ден семейството ми получава морална подкрепа и съчувствие от членове на фондацията пръснати по целия свят. А какво получаваме, ние инвалидите, в България? Цели 23 години непрекъснато сменящите се правителства гледат на народа си като на враг. Ако не беше така нямаше да осигуряват на всичките си бивши номенклатури от комунистическата мафия като секретари на БКП, профпредседатели, агенти на държавна сигурност, бивши генерали и полковници по 20 заплати на куп, и пенсии „за комунистически заслуги” от 700 до 2 000 лева. Ами онези банкери, които вземат огромни месечни заплати, ами депутатите, които реализират грандиозни доходи и таят пълно безхаберие към озверелия от глад народ, който си слага въжето на шията, убива децата си или скача от терасата на най-горните етажи. Кой да помисли за инвалидите? Слава Богу, че остават все по-малко… Едно интервю на Тодорка НИКОЛОВА

Няма коментари:

Публикуване на коментар