неделя, 5 февруари 2012 г.

ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ГЛАВНИЯ РЕДАКТОР НА ИНТЕРНЕТ ИЗДАНИЕ "СЕДМИЦА"-СЛИВЕН













Г-н Попов,за втори път изразявам недоволството си за  Вашето "избирателно" и "угодно"отношение към публикации ,които не касаят Вашия вестник"Седмица".
Ако желаете да дадете гласност на публикации на Ваши съграждани,каквато съм и аз, то  публикувайте целия материал/интервю/,без да съкращавате публикациите в частта,в която са засегнати Ваши близки и известни политически личности ,както е в случаят със сливенската депутатка г-ца Десислава Танева -регионален председател на партия ГЕРБ и настоящ депутат от партия ГЕРБ.Моля прочетете моят отговор на отправения към мен въпрос от ТОДОРКА НИКОЛОВА.Сега аз имам въпрос към Вас:Поради какви Ваши съображения Вие скривате пасажа на моят отговор,който помествам по-долу.Аз се досещам и вече съм Ви го казала поради какви причини Вие правите това "отстъпление "от демократичните си претенции?На кого е нужно това прикриване?Със сигурност не е нужно на град Сливен и гражданите му,които са неми свидетели как града им потъва " в блатото"  на безразличието и гонене на лични комерсиални интереси!
ВЪПРОС:
- Какво отношение вземат вашите народни представители по проблемите на Сливен?
ОТГОВОР:
- Никакво. Имам впечатление от депутатката Десислава Танева, регионален председател на партия ГЕРБ. Въпреки многобройните сигнали при нея за престъпното отношение на Йордан Лечков към града, тя се държи изключително безотговорно към съдбата на Сливен. В един от сливенските вестници тя си позволява да нарече инвалидите „Паразити”. Написах писмо на Бойко Борисов, изпратих му и двата вестника като доказателство ,за да види какви ги вършат неговите подчинени. Никакъв отзвук. Не съм чула някой да й потърси отговорност за голямата далавера с боновите книжки. Доколкото знам тя беше, а може и още да е председател на фондация, която носи името на Йордан Лечков „100-те войводи”. Тя е една „велика” и богата народна представителка, която редовно сменя луксозните си джипове. Тя заема едно от челните места по изразходено гориво сред народните представители.
Този цял пасаж изразяващ моето мнение в интервюто ми с ТОДОРКА НИКОЛОВА Вие сте го игнорирали като с това още веднаж доказвате че играете роля на ПИАР и ЗАЩИТНИК на тази сливенска депутатка.
Това отношение км моите публикувани материали можете да имате само в случай че аз посетя Вашата редакция.За втори път правите "манипулация" на мой
материал ,за да защитите една депутатка,която " не си е мръднала пръста" за родния си град.Това нейно поведение създава впечатление за гражданите в Сливен ,че закриля кметът Лечков!!!
Г-ца Десислава Танева с  безразличие наблюдава как
се разсипва родния ни град.А Вие я прикривате!Вие си знаете защо.Но аз протестирам срещу тези Ваши манипулации.


07.02.2011 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар